• وبلاگ : سعيد
  • يادداشت : نعيمه اشراقي حيا كن
  • نظرات : 2 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ياسر 
    حاجا من اين اقاي قديمي رو ميشناسم؛
    دبگه اون قدبمي نيست!
    با سلام
    نمي دانم ديني كه شما از آن دفاع مي كند. اجازه توهين به بندگان خدا را مي دهد يا نه؟ من از شهر خوي هستم وشما را مي شناسم وفكر مي كردم روحاني شديد واصلاح شديد و وبلاگ شما را به دقت مي خواندم. اما با صحبت به زبان توهين متوجه شدم راه زيادي داريد.
    پاسخ

    لطفا بفرماييد کجاي حرف من توهين بوده؟ايشان توهين به امام و همسران شهدا کرده اند شما مطلب ايشان رو بخوانيد و بعد قضاوت کنيد؟
    + قديمي 
    کاش ذره اي هوش سياسي و تدبير در شما بود
    پاسخ

    اي کاش!!شجاعت نداشتيد اسم تان رو بنويسيد!!
    + ياسرياسر 
    بايستي گفت خانم، هنوز براي شما خيلي زوده اظهار نظر کني!
    از زبان حضرت امام:
    ناخوانده "الف" به "يا" نخواهي ره يافت...
    صحت يا عدم صحت اون کامنت کذايي جاي خود دارد و بهره برداري هايي که بنام خانوم اشراقي مي شود
    فکر ميکنم هدف اصلي اين ماجرا تخريب چهره امام(س) بود که بگويند ببينيد مردم جونشون رو در دفاع مقدس ميدادند امام با لطيفه ها به ايشان ميخنديد! که اين با شناختي که از امام داريم کذب است و روشن است تخريب شخصيت امام (س) هدف بوده است (چه اون کامنت کذايي از سوي خانوم اشراقي باشه چه نباشه) که اقدام زشت جعل و دروغسازي و نسبت دادن اون رفتار به امام (س) بشدت محکوم و مردود است

    هدف دوم هم حالا شده تخريب چهره خانواده اشراقي و بهانه کردن و کش دادن ماجرا
    اعتراض به اصل اون نوشته نسبت داده شده به امام(س) کاملا حق است اما خانوم اشراقي هم اطلاعيه داده اند و توضيح داده اند و ديگر حمله به ايشان از رسانه هاي خاص و غرض ورز خصوصا ساکتين احمدي نژاد(رمال و متخلف و ديکتاتور و قانونگريز و بي کفايتي که تا سالها گندکاريهايش دامن کشور رو فراخواهد گرفت) و خصوصا توسط رسانه هايي که اخيرا هم نسبت به آقاي هاشمي دروغ گويي هاي آشکار کردند جز تخريب چيزي نيست- کش دادن بهانه کردن با هدف تخريب هم بدتر از اون کامنت هست- اين رسانه هاي موزي دغدغه امام(س) ندارند و هدف بهانه کردن اون کامنت کذايي براي کوبيدن نيعمه اشراقي است چون نعيمه اشراقي هم سو با افکار ايشان نيست و چه بهانه بهتر از اين کامنت براي دشمن ساختن از او- پيشتر هم از اين رسانه ها چنين رفتاري سر زده است- پاره شدن عکس امام(س) را تيتر و به طرف مقابل نسبت دادند و خود در حمله به بيوت اين و آن عکس امام (س) رو لگد مال کردند!

    مسئله سوم
    در عين اينکه با تخريب و بهانه کردن و دشمن سازي مخالفم با اين هم مخالفم که عده اي مي گويند مراجع قانوني هستند و اصلا نبايد اعتراض ميشد - امام (س) و آرمان ايشان در قلب مردم ما جاي دارد و حتي جاي داشت عموما محکوم ميشد- ولي بدون موزي گري و رفتار دوگانه- اي کاش در قبال رمالي ها و ترويج خرافه گري هاي احمدي نژاد در مورد امام زمان (عج الله) هم اينطور رگهاي غيرت بالا مي زد که ادعاهاي احمدي نژاد در مورد امام زمان(عج الله) خود يک کتاب است