• وبلاگ : سعيد
  • يادداشت : استدراج الهي در رفتار هاشمي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + gasem 
    سلام دوست عزيز کاري ندارم که هاشمي رفسنجاني وامثال اينها چه قدر در سرنوشت مردم به سوي پيشرفت يا پسرفت چه قدر موثر بوده اند ولي بحثي که دلم را بد جوري مي آزارد تاثير شما روشنفکران مذهبي در به روي کار آمدن رييسجمهور وقت بود که چه قدر در موردش تبليغات کذايي نموده واين ملت را به سوي چند سال پس رفت وبدبختي کشوندين ومردم بعد از اينهمه فسق وفجور اين دوران که هنوز هم بوي گندش از مشامتان نرفته چه قدر تاوان مي دهن وخواهند داد وهر کدام از شما واعظين چه قدر در محاسنش در مساجد سخن سرايي نمودين هر چند که همه آن تبليغات با صرف هزينه هاي اين مردم بدبخت تامين ميشد وخودتان با جان ودل احساس مي کردين
    پاسخ

    سلام و تشكر از ابراز نظرپيامبر هم حسان بن ثابت را ستود و او ديوان شعر براي اميرالمومنين علي دارد و اولين شعر غدير را گفته است ولي در آخر عمر 120 ساله خود عثماني از دنيا رفت پس با استدلال شما نعوذ بالله پيامبر معصوم .....؟!هاشمي اون سال ها با الان متفاوت است و من و شما نمي توانيم در مورد افراد پيش داوري كنيم. ملاك حال فعلي افراد است. حتي خود شما از كجا معلوم چند سال بعد چي خواهيد بود! بنده هم همينطور! ديگران هم!
    گاهي نه گريه آرامت ميکند و نه خنده

    نه فرياد آرامت ميکند و نه سکوت

    آنجاست که با چشماني خيس

    رو به آسمان ميکني و ميگويي

    خدايا تنها تو را دارم

    تنهايم مگذار

    سلام
    خسته نباشين
    ميخواستم براتون دوتا اس ام اس عاشقانه بگم

    نه فرصت ها ميتوانند عشق را تغيير دهند و نه گذشت زمان ميتواند آسيبي به آن برساند. زمين با تمام هنرهايش ، چگونه ميتواند پهلو زند به عشقي که مياييم و از آن خود ميسازيم.

    ??????? اس ام اس عاشقانه ???????

    همه آدما وقتي فاصله شون از سطح زمين زياد ميشه نفسشون تنگ ميشه…
    اما من فقط کافيه که فاصله م از تو زياد بشه…

    اگه خواستي بقيه اس ام اس ها را بخوني بيا وبم
    موفق باشين