• وبلاگ : سعيد
  • يادداشت : واكنش جديد آيت الله مكارم شيرازي به فيلم: ظهور نزديك است
  • نظرات : 3 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + darvish58 
    سلام حاجي
    سلام بر مبشران ظهور و منتظران موعود

    در حالي که بسياري از مفسدين اقتصادي وفتنه گران آزاد ميباشند و درخواستهاي مکرر مردم بر محاکمه سران فتنه و فتنه گران و آقازاده هاي فراري به هيچ انگاشته شده، يک کارگردان بي نام و نشان و بدون پشتوانه در سريع ترين وقت ممکن بازداشت و روانه زندان ميشود!

    آقايان موسوي و كروبي كه باعث و باني ريخته شدن خون چند جوان بودند و با دروغ ها و تهمتهاي وقيحانه شان جمهوري اسلامي را تيتر اول خبرگزاري هاي بيگانه ساختند و در صدد انقلاب مخملي بودند ، آيا بايد محاكمه شوند يا آقاي سيجاني كه سالها براي اين فيلم زحمت كشيده و خالصانه و از روي اشتياق به اين مباحث پرداخته است؟

    جهات حمايت از علي اصغر سيجاني به روزم با " تخريب تا محاکمه"

    علي اصغر سيجاني آزاد بايد گردد...
    پاسخ

    حمايت از ايشان كار صحيحي نيست.
    نيا نيا گل نرگس تو را به خاک بقيع
    که شهر ما نه مُهياي گامهاي تو نيست!
    نيا نيا گل نرگس به جان تشنه عشق
    دعا دعاي ظهور است ولي براي تو نيست
    !
    نيا نيا گل نرگس به مادرت زهرا
    کسي براي شهادت به کربلاي تو نيست!

    نيا نيا گل نرگس فدا شوي مولا،براي عصر عجيبي که خواستار تو نيست!


    کارگردان ?ظهور بسيار نزديک است? دستگير شد
    به گزارش "شيعه نيوز"به نقل از برنا، چندي پيش فيلمي با عنوان مستند "ظهور بسيار نزديک است" در کنار تشکيل سايتي به همين نام، به شکلي گسترده و وسيع ميان مردم راه يافت و عده‌اي مباحث التقاطي موجود در آن پيرامون ظهور منجي صاحب زمان حضرت مهدي (عج) را باور کرده و فريب اين گروه منحرف را خوردند.
    با داغ شدن اين بحث در ميان مردم برنامه روشنگر "به سوي ظهور" همچون هميشه به رصد اين موضوعات پرداخته و با دعوت از حجت‌الاسلام کلباسي مدير مرکز تخصصي مهدويت حوزه علميه قم در بخش استوديوي راديويي اين برنامه به نقد و بررسي لوح فشرده "ظهور بسيار نزديک است" پرداخت.

    انتشار خبر پخش اين برنامه در خبرگزاري برنا و تهيه گزارش‌ها و مصاحبه‌هايي از سوي ديگر رسانه‌ها توجه مراکز قانوني و قضايي را به اين مسئله معطوف کرد که اين امر به دستگيري علي اصغر سيجاني سازنده اين مستند انجاميد.منابع آگاه به برنا خبر دادند علي اصغر سيجاني روز گذشته دستگير شده است.


    سلام.ممنون از لينک

    عجب موضوعي شده اين مشايي!

    يه عده از مداحان هم اعترازات بدي نشون دادن که زياد جالب نبود.آخه مداح رو چه به سياست!اونم با اون لحن تند و زننده(حداديان)

    پاسخ

    سلام.سياست ما عين ديانت ماست. شهيدمدرس